Prije nego što započnete čitati, želimo samo da znate da iza svega ovog, stoji iskrena tvrtka koja zaista voli svoje klijente i koja svim srcem pokušava olakšati vašu brigu o koži, koja vam stvara probleme.

OPĆI UVIJETI POSLOVANJA

OPĆA PRAVA I OBAVEZE

Dobrodošli na web stranicu www.chicatella.hr. Nudimo vam naše usluge u skladu sa zakonom, Općim uvjetima i odredbama za upotrebu web stranice navedenim u ovom tekstu.

Internetskom stranicom www.chicatella.hr (u daljnjem tekstu: web stranica) upravljaju:

PRODAJA I USLUGE

AdviseMyStyle, d.o.o., Godnje 23, 6210 Dutovlje, Slovenija (u daljnjem tekstu: Trgovac).

Kao vlasnik web stranice www.chicatella.com, Trgovac zadržava pravo promjene bilo koje stranice i njenih Općih uvjeta u skladu s važećim zakonodavstvom i poslovnom politikom u bilo kojem trenutku bez prethodne najave. Promjene Općih uvjeta stupaju na snagu danom objave na web mjestu.

OSOBNA IZKAZNICA PODJETJA

  • Ime: AdviseMyStyle, d.o.o.
  • Sjedište: Ljubljana
  • Adresa: Godnje 23, 6210 Dutovlje
  • E-pošta: [email protected]
  • Telefon: +386 30 384 245
  • Matični broj: 7221142000
  • Porezni številka: SI31252761
  • SRG: AJPES, izpostava Ljubljana
  • Banke i poslovni računi: ABANKA, D.D., IBAN: SI56 0510 0801 5732 325

NARUDŽBA I SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

Kupoprodajni ugovor između Trgovca i kupca zaključuje se na web stranici www.chicatella.hr u trenutku kada kupac izvrši narudžbu putem internetske trgovine, a trgovac tada kupcu šalje prvi e-mail o statusu njegove narudžbe (uz naslov: Chicatella narudžba s brojem narudžbe). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i primjenjuju se i na Trgovca i na Kupca. Kupac je osoba s podacima koji su navedeni prilikom podnošenja narudžbe. Naknadne promjene podataka o klijentima nisu moguće tijekom obrade narudžbe.

Kupoprodajni ugovor (tj. Prva elektronička poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se u elektroničkom obliku na Chicatella serveru internetske stranice www.chicatella.hr, dvije godine od kupnje, isključivo u svrhu dokazivanja kupnje.

Kupnja za pravne osobe

Postupak kupnje za pravne osobe potpuno je isti kao i postupak kupnje za fizičke osobe, kao i uvjeti poslovanja. Razlika je u tome što se prilikom unosa podataka za dostavu odabire polje “Naziv tvrtke” i popunjavaju se podaci (naziv tvrtke i porezni broj). Odustajanje od ugovora od 14 dana ne odnosi se na pravne osobe.

NAČINI PLAĆANJA

Web stranica www.chicatella.hr omogućava sljedeće načine plaćanja:

Platnim karticama (Activa, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron i American Express).

Plaćanje prilikom preuzimanja.

Izdavanje računa

Nakon isporuke i plaćanja naručenih artikala, trgovac također šalje račun na e-mail adresu kupca. Račun nakazuje cijenu i sve troškove povezane s kupnjom. Kupac je dužan prije obavljanja narudžbe provjeriti ispravnost podataka. Račun se zajedno s paketom također šalje na adresu kupca.

DOSTAVA

Vrijeme isporuke

Rok za dostavu proizvoda na zalihama je u Hrvatski 4-5 radna dana i činimo sve da se narudžbe pošalju isti dan.

Ovi rokovi mogu se iznimno produljiti zbog više sile, općih nepredvidivih okolnosti ili okolnosti od strane poduzeća koja pruža poštanske usluge. Za ostale proizvode vrijedi rok isporuke naveden pored proizvoda na web mjestu. Svaki je proizvod s web stranice dostupan u razumnom roku.

Trošak dostave

Troškove dostave plaća kupac, a u Hrvatski je 38 kn s PDV-om. Promocije koje uključuju besplatnu poštarinu obilježene su do kada vrijede.

Informacije o isporuci

Ugovorni partner trgovca za isporuku pošiljaka je DPD Slovenije. Trgovac zadržava pravo odabrati drugu dostavnu uslugu ukoliko će biti u mogućnosti učinkovitije izvršiti narudžbu.

Problemi s isporukom

Od trenutka isporuke pošiljke s naručenim proizvodima na poštu, trgovac nije odgovoran za slučajeve fizičkog oštećenja, uništavanja ili gubitka pošiljke, niti za nepostojanje sadržaja u pošti ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima kupac mora pokrenuti postupak žalbe kod Pošte Slovenije.

Uvijek nas možete pitati o točnom vremenu isporuke putem e-maila [email protected].

RASKID UGOVORA

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo obavijestiti tvrtku u roku od 14 dana e-poštom ili preko nekog drugog komunikacijskog kanala da odustaje od ugovora, bez da mora navesti razlog za svoju odluku. Potrošač ispunjava “Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu” i dostavlja ga na [email protected] ili poštom na adresu AdviseMyStyle, d.o.o., Godnje 23, 6221 Dutovlje, Slovenija.

Četrnaestodnevni otkazni rok započinje od dana kada je kupac primio proizvod.

Kupac mora vratiti proizvod najkasnije u roku od 14 dana nakon obavijesti o odustajanju od narudžbe. Kupac mora vratiti robu poštom na adresu:

  • AdviseMyStyle, d.o.o.
  • Godnje 23
  • 6221 Dutovlje
  • Slovenija

Kupac mora vratiti proizvod prodavaču neoštećen, u originalnom, neoštećenom pakiranju i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, oštećen, izgubljen ili je njegova količina smanjena bez krivnje potrošača. U takvom slučaju kupac daje zahtjev za reklamaciju.

Prilikom vraćanja robe, potrošač mora poslati i račun za robu i osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Potrošač mora vratiti robu u roku od 14 dana od dana obavijesti o odustajanju. Trgovac se obvezuje da će izvršiti povrat plaćanja najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćene robe.

Nakon odustajanja od ugovora gdje je korišten promotivni kod ili kôd za popust, ta se sredstva smatraju popustom i korisniku se ne vraćaju. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos, a istovremeno se promotivni kod u obliku novog koda vraća korisniku. Nakon odustajanja od ugovora, poklon bon smatra se sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon vaučer. Poklon bonovi ne zamjenjuju se gotovinom.

Trošak povrata novca

Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora jest trošak vraćanja predmeta poštom (koji se naplaćuje prema cjeniku dostavne službe).

ODGOVORNOST ZA STVARNE POGREŠKE

Prodavatelj se obvezuje isporučiti robu potrošaču u skladu s ugovorom i odgovoran je za značajne pogreške u njezinu obavljanju.

Ovo je činjenična pogreška:

  • ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu upotrebu ili za stavljanje u promet;
  • ako proizvod nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata;
  • ako proizvod nema svojstva i kvalitetu koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana;
  • ako je prodavač isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Potrošač može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja o oštećenju u roku od dva mjeseca od dana kada je kvar otkriven. Prodavač nije odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda koji se pojave nakon dvije godine od isporuke. Ukoliko u roku od šest mjeseci dođe do manjkavosti, kupac je dužan obavijestiti prodavatelja o nedostacima i detaljnije opisati problem te omogućiti prodavatelju uvid u proizvod. Zahtjev za reklamaciju se može odbiti ako kupac nije pohranio proizvod kako je navedeno u uputama za uporabu proizvoda. Pravo na zahtijev materijalne manjkavosti proizvoda detaljnije je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

AUTORSKA PRAVA

Svi tekstovi, grafike, fotografije ili druge multimedijske datoteke, ikone, audio i video snimke, logotipi, slogani, trgovačka imena i ostali sadržaji na web stranici www.chicatella.hr isključivo su vlasništvo trgovca. Ne smijete koristiti, reproducirati, kopirati, mijenjati, prenositi, prikazivati, objavljivati, prodavati, licencirati, javno izvoditi, distribuirati ili komercijalno iskorištavati bilo koji Sadržaj ili na drugi način raspolagati sadržajem na način suprotan ovim Općim uvjetima i suprotno zakonu. , osim uz izričit pisani pristanak trgovca.

Prikupljanje, uređivanje i uređivanje cjelokupnog sadržaja na ovoj web stranici je ekskluzivno vlasništvo trgovca. Zabranjena je upotreba ili združivanje sadržaja koji na bilo koji način podcjenjuje ili diskreditira trgovca i marku Chicatella ili na bilo koji drugi način koji bi mogao dovesti do zbrke ili kršenja bilo kojeg važećeg zakona ili propisa.

CIJENE

Sve cijene na web stranici su u kunama i uključuju PDV. Pridržavamo pravo promjene cijena, osim ako nije drugačije navedeno (primjer promocija i posebnih popusta). Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja navedenim načinima plaćanja i u skladu s ovim Općim uvjetima. Navedene cijene vrijede samo za kupnje na web stranici www.chicatella.hr i mogu se razlikovati od cijena na ostalim prodajnim mjestima. Sve cijene na web stranici su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave.

Unatoč iznimnim naporima za pružanjem najsuvremenijih i točnih informacija, informacije o cijenama mogu biti netočne. U ovom slučaju ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, Trgovac će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje, a istovremeno će kupcu ponuditi rješenje koje će biti na obostrano zadovoljstvo.

Periodi valjanosti kampanje, koji se mogu međusobno razlikovati, navedeni su pored pojedinačne posebne ponude.

Kod za popust

Kôd za popust ili promotivni kôd donosi razne koristi prilikom kupnje putem web stranice www.chicatella.hr. Aktivni kôd možete pronaći na naslovnicama reklamnih poruka, e-mailovima ili drugim medijima. Kod donosi razne koristi, od raznih poklona do popusta. Svaki je kôd uvijek ograničen vremenom, ali ga treba iskoristiti u ograničenom vremenu, jer u protivnom nije valjan.

Koristite kôd za popust:

Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu.

Na kraju nadudžbe unesite kod za popust u okvir “Kôd kupona” i kliknite gumb “Koristi kupon”.

Za jednu kupnju može se iskoristiti samo jedan kod za popust.

Kada unesete kôd za popust, vrijednost koda za popust automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe, ostavljajući iznos koji je i dalje potrebno uplatiti. Popusti se ne zbrajaju.

RJEŠAVANJE SUKOBA

Pritužbe

Trgovac poštuje primjenjivo zakonodavstvo o zaštiti potrošača i trudi se ispuniti svoju dužnost kako bi osigurao učinkovit sustav rješavanja pritužbi. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i ima određenu osobu s kojom korisnik (kupac) u slučaju problema može kontaktirati telefonom ili e-mailom. Korisnik (kupac) se u slučaju problema može obratiti na tel. Broj: +386 30 384 245. Korisnik (kupac) može podnijeti žalbu na e-mail adresu [email protected]. Žalbeni postupak je povjerljiv.

Trgovac će potvrditi u roku od pet radnih dana da je primio prigovor i obavijestiti korisnika (kupca) koliko dugo će ga procesuirati i obavještavati ga o napretku postupka. Trgovac će dati sve od sebe da sve sporove riješi mirno. Ako se ne postigne sporazumno rješenje spora, sud s materijalnom nadležnošću u Ljubljani ima isključivu teritorijalnu nadležnost za rješavanje svih sporova između trgovca i korisnika (kupca). Trgovac i korisnik (kupac) kao sudionik elektroničke trgovine na sudu uzajamno priznaju valjanost elektroničkih poruka.

Pravna osnova

Ovi Opći uvjeti i svi sporovi između trgovca i korisnika (Kupca) uređuju i slijede slovensko materijalno i procesno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava, što bi ukazivalo na primjenu bilo kojeg drugog zakona.

Odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača primjenjuju se na odgovarajući način na sve odnose i na prava i obveze koje nisu regulirane ovim Općim uvjetima.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U skladu s pravnim normama, trgovac ne prepoznaje nijednog pružatelja vansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova.

Trgovac koji kao dobavljač roba i usluga omogućava internetsku trgovinu na području Republike Slovenije na svojoj web stranici objavljuje elektroničku vezu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je potrošačima dostupna na poveznici u nastavku:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

Ta uredba proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EC.

Opći uvjeti stupaju na snagu danom zadnje izmjene, koja je izvršena 11. siječnja 2019. godine.

Vaša Chicatella

Svi naši proizvodi:

ZAŠTITA

Ovlaživač

Sprječava izbijanje kožnih problema.

SAMOZAŠTITA

Hidrolat

Pomozite koži da se zaštiti.

NJEGA

Krema

Riješite se neugodnosti na koži.